اهميت ساخت انيميشن هاي موشن گرافيكي در جذب مشتري
تيزرهايي كه با موشن گرافيك خلق مي شوند به دليل استفاده از رنگ، تخيل و اتفاقاتي كه در دنياي واقعي به راحتي با شخصيت هاي واقعي انسان قابل نمايش نيستند بسيار جذاب هستند.
استفاده از جلوه هاي بصري و جذابيت حركت يكي ديگر از دلايل علاقه مشتري و ارتباط با ويدئوها است.
تاثير ساخت موشن گرافيك در تبليغات غير قابل انكار است. اگر ميخواهيد مفهوم را به مشتريان و مخاطبان خود منتقل كنيد، از ابزاري استفاده كنيد كه ميدانيد بيشترين تأثير را خواهد داشت.
همانطور كه قبلاً گفتيم، احتمالاً اهميت اين ابزار مهم و مؤثر - گرافيك انيميشن را درك كرده ايد. ما از شما سوال مي كنيم.
چه تبليغاتي شما را از شركت هاي توليد كننده و فروش جذب مي كند؟ چه چيزي باعث مي شود از يك برند خاص و خوب خريد كنيد؟ مشتريان با شما دقيقاً يكسان هستند.
خصوصيات موشن گرافيك
تفاوت اصلي موشن گرافيك با تيزرها و تبليغات تلويزيوني در اين است كه موشن گرافيك يك داستان را روايت مي كند و البته شخصيت هاي آن شخصيت هاي كارتوني هستند نه افراد واقعي.
در اصل موشن گرافيك طرحي از سينماست كه مي گويد: صدا، تصوير، حركت! اما توسط شخصيت هاي كارتوني كه بسته به گرافيست مي تواند به هر شكلي باشد.
به لطف اين، يك طراح انيميشن هاي موشن گرافيكي مي تواند ابتدا هر تصويري را روي كاغذ بكشد و سپس آن را اجرا و جابجا كند.
اين تنوع و فضاي باز گرافيك متحرك باعث جذابيت بيشتر آن شده و توجه برخي كسب و كارها را براي استفاده از اين نوع تبليغات جلب كرده است.
در دنياي تلويزيون بسياري از حركات مانند پريدن، دويدن و غيره مي تواند سخت و بسيار پرهزينه باشد، اما در دنياي انيميشن و شخصيت هاي كارتوني اين كار بسيار آسان است.
زيرا ايجاد تم و استفاده از تخيل در دنياي انيميشن بسيار ساده است. طراح با استفاده از تخيل، آغوش خود را به روي طراح گرافيك باز مي كند.